Skip til hoved indholdet

Her på siden finder du nyttig information om vores åbnings- og telefontider

Kontakt Kundeservice via MinSide - Mail - Telefonisk


Henvendelser fra dig, der har spørgsmål til din boligsøgning, din bolig eller sidder i en afdelingsbestyrelse.

MinSide Log ind og benyt de forskellige blanketter, vi har liggende.

Mail: post@ungdomsbo.dk

Telefon: 7613 5050

Telefonisk henvendelse er muligt i følgende tidsrum:

Mandag: 8.30-9.30 og 10.30-12.30
Tirsdag: 8.30-9.30 og 10.30-12.30
Onsdag: 8.30-9.30 og 10.30-12.30
Torsdag: 8.30-9.30 og 14.00-17.00
Fredag: 8.30-9.30 og 10.30-12.30

Personlig henvendelse i Kundeservice på Nygårdsvej 37 - 6700 Esbjerg


Personlig betjening er muligt i følgende tidsrum:

Mandag: 10.30-13.30
Tirsdag: Lukket
Onsdag: Lukket
Torsdag: 14.30-17.00
Fredag: 10.30-12.30

Lukkedage i 2024 og 2025:

Påske: 25/3-2024 til 1/4-2024
1. maj: 1/5-2024
Kr. Himmelfartsdag: 9/5-2024
- samt dagen efter: 10/5-2024
Pinse: 20/5-2024
Grundlovsdag: 5/6-2023
Jul: 23/12-2024 til 1/1-2025

Iban og Swift: 
Bank:
Nordea Danmark A/S
Kongensgade 44-48, DK-6700 Esbjerg
Iban: DK 162 000 61 00 25 26 00
Swift: NDEADKKK

MobilePay-nr.:
til betaling af medlemsnr., husleje, leje og lign.

Akuttelefon


Har du et AKUT problem i din lejlighed, kan du kontakte administrationen på tlf. 76 13 50 91.

Et akut problem kan eksempelvis være:

  • Vandskader
  • Stormskader
  • Manglende el, vand og varme
  • Brandskader
  • Glasskader
  • Skader opstået ved indbrud

Hvis du har opdaget skaden eller skadedyr uden for administrationens træffetid, bliver dit opkald automatisk stillet videre til vores vagt, der hjælper dig.

Du bør være opmærksom på, at såfremt reparationen kunne have ventet til førstkommende arbejdsdag eller det viser sig at skaden har været selvforskyldt bliver regningen sendt videre til dig som lejer.

Søger du en medarbejder?